yang datang meneman

Tuesday 23 October 2012

TAHNIAH !

assalamualaikum .

hmm , entry kali ni aku tak cakap banyak pun . saja nak ucapkan TAHNIAH . untuk sapa ? untuk diaaaa hey ! sing de song bebehhhh . hahaha .

okeh . to Izhar Sultan , aku nak ucapkan tahniah untuk kau . hari ni kau konvo kan ? i'm happy for you . segala penat lelah mu terjawab sudah sekarang . apa yang kau ingin kan , alhamdulillah dah jadi kenyataan . 3 tahun beb , tak lama kan ? dengan kerinduan kat keluarga lagik , dan semua semua  ya akhirnya kau berjaya jugak . berdiri setanding dengan mereka . 

aku tak dapat nak bagi kau apa apa . hari jadi mu yang lalu pun aku just wish saja kan ?? sekarang kau konvo pun sama jugak la .ucapan TAHNIAH ja dari aku .  takda patung , takda bunga . takda segalanya . 

masa ni guna lah dengan sebaiknya . ambil lah seberapa banyak gambar yang kau mahu . simpan buat kenangan . nanti bole bagi  tengok anak bini . 
" haa . tengok ni masa bapa konvo dulu "
" haa . tengok ni masa bapa study susah susah dulu''

semua tu kenangan yang takkan berulang lagik . doakan aku moga aku dapat sama menjadi dan lalui semua nya sama seperti kalian .

aku juga ingin menjadi seperti kalian . berjaya . ada photoshoot ! orang ambil gambar kita . ada yang bagi bunga . ada yang bagi patung . ada bagi coklat .
[ada ka orang konvo bagi coklat ? ]

sekarang , bermula satu lagi fasa baru untuk kau .keluarga semua nya akan bergantung hidup dengan kau . berbekalkan ijazah yang kau ada sekarang , cari lah kerja yang bole sara kehidupan keluarga mu . semua nya berharap dengan kau .

apa apa pun , TAHNIAH sekali lagi izhar di atas kejayaan  anda :)

selamat berGRADUASI ^__^

No comments:

Post a Comment