yang datang meneman

Monday 19 November 2012

salah kah bila ...

salah ka bila kita cemburu dengan apa yang dia lakukan ?

aku mengerti aku tidak punya hak untuk rasa sebegitu . tapi aku juga perempuan . punya rasa cemburu .

kenapa ada saja benda yang boleh buat aku cemburu ? ya ALLAH . tak suka rasa begini . sungguh . semua ni buat aku makin jauh dengan kau !

katakan bila kau tak perlu aku . katakan bila kau tak sayang pada ku . katakan bila kau tak menyayangi ku !

tolong  jangan seksa jiwa ku . jangan seksa batin ku . aku mahu bahagia . bukan derita . tolong , kasihani aku . aku cuba sebaik munkin untuk jaga hati mu . aku tak layan mereka . kerana aku tahu aku telah menjadi pemilik hatimu . tapi kamu ???

mengapa perlu ada orang lain ?? mengapa perlu layan mereka ??? mahu jaga hati ??

aku baca tiap tiap mesej kamu . entah apa lagi yang aku tak tahu . tolong ! jujur la pada ku .. :'(

No comments:

Post a Comment