yang datang meneman

Friday 19 October 2012

semalam ...

semalam .
penuh dengan seribu cerita .
aku bahagia . syukur . punya sahabat yang baik hati . punya sahabat yang ada hati nurani .
punya teman yang baik budi . punya teman yang memahami .

begitu juga kamu . aku yakin . aku pasti . kamu juga bahagia bukan ?

ALHAMDULILLAH . 


empat hari lagi aku akan balik semula ke TAWAU . jumpa dengan family , dengan adik beradik . jumpa dengan kawan kawan . jumpa dengan NAIM .
*hihihihi . semangat aku ni naim*
insyaALLAH :)
jumpa dengan semua nyaaaa . tak sabar rasa nya . rindu menggunung dengan family . 
ohhmyyyyyyyy !


dan  berapa hari saja lagi , one of my friend akan konvo .
dekat UKM sana .
*nostalgia cerita itu*
selamat bergraduasi !
jangan sedih . ur family da datang kan . nanti kau jumpa , peluk cium la mereka .
sure dorang pun rindu kau jugak .
guna masa yang kau ada dengan sebaik-baiknya
bila sampai tawau nanti , haa . hari hari kau bole tidur ngan mak kau !
*da besar panjang , da tumbuh janggut masih nak tidur ngan mak ke ?*
rindu . ohh , ya . aku faham . aku pernah rasa jugak maa .


and , seminggu saja lagi nak raya haji .
*nak mention jugak tyme tu befday aku*
hmm , berharap sangat ni . ada surprise la . apa la . 
hadiah segala bagai .
*kerek kan aku ? tu pun nak bagitau*
dan masa tu jugak la nak jumpa naim :)
*woi pacik , hati hati balik tawau nanti*
itu ja la masa yang aku ada tuk spend tyme ngan kau . 
rindu :( 


dan hari ni ! aku ikut my BRO pegi keykey .
dia pegi exam . aku ?
entah . tak da sapa yang bawa jalan . kak ipar tak pandai bawa kereta .
ohhhhmyyy ! 
*bole ke UMS ka ?*


okey . cakap pasal UMS ni , ada orang tu kan .
ke Tamu gadang uolssszz !
jumpa UNIC ngan Hafiz Hamidun u ! 
ohmyyyy ! 
seriously , aku jelessss tahap dewa ! 
nak jugak tgok dorang .
tapi bukan rezeki sayang . sabar lah . 
nanti aku pegi jumpa Aliff Aziz yee . ngan adira sekali :D 
hahahahaha .


takpa . rezeki ada di mana mana bukan . kalau bukan disana , mungkin di sini .
kalau tak jauh , pasti ada dekat ngan kita.
ALLAH perancang maha hebat bukan ? 
*chopp3x . napa aku tiba tiba ubah mood ni ?*
hairan . hihihih .


hmm . sebenarnya aku tak rasa nak buat entry pun hari ni . tu yang cerita aku out cikit ni .
maaf kepada yang membaca .
*bukan nak show off okehh . jangan salah anggap*


hmm , apa apa pun , selamat berhari jumaat semua !
mulakan hari mu dengan senyuman .
jangan masam masam . nanti rezeki payah nak tembus :)
*macam aku lettew*


ohh ya . untuk my beloved cousin .
Nurfatin Annisa binti Alias .
selamat hari jadi sayang . moga panjang umur .
murah rezeki dan semestinya dapat result gempak untuk PMR ni .
doa kami selalu mengiringi langkah perjuangan mu .
teruskan perjuangan mu sayang . mamak menanti :)
sayang untuk kau ! raya nanti kita sambut befday sama sama 
*letak lilin atas pulut , baru kita tiup sesama okehhh .*
raya nanti tak payah makan kek .
 mkn 'sokkok' banyak banyak . 


salam jumaat semua .
dan selamat berhujung minggu .
assalamualaikum :)

1 comment: