yang datang meneman

Thursday 3 January 2013

cerita baru

assalamualaikum ..

hari ni aku takda nak cerita sngat laa . sebab nya aku tak pandai sngat nak story mory ni . *amboi* 

okehh . hari ni dah hari ke ke 3 sejak kita melangkah ke tahun yang baru . azam ?? korang ada ? aku pun ada jugak . slh satu nya aku nak further study . 
* jelesss kot tgok kwn2x smbung stdy tapi aku tak lagi *
takpa la , mungkin rezeki takda lagi kan ?? takkan nak meroyan pulak kan ? oke . stop cerita pasal study . kang nangis pulok aku kat sini !

okeh , actually *amboi! ACTUALLY nihh * aku nak cerita la dgn korang suma pasal kawan2x aku . aku rindu kot dengan dorang . tapi entah la , dorang ingak ke dok ngan aku . huahuahua !

ari tuh , kami ada lah hanging out together . kuar pegi makan dan sebagainyaaa . hihih . niii , ada la sikit kitorang punya gambar arituh . 



haa . ni lah gambar kitorang masa jenjalan ari tuh . kebetulan Ana balek tawau kan . so , kitorang hanging out sesama la . release tension kot sebab tgok kwn stdy kita masih duk kat ceruk ni je !



 aiskrim ! cornetto mini . wowowo ! nostalgia sebenarnya ais nii . ada cerita di balik ais itu  rinduuuuu :(


 haaa . ni la kawan baik ,  bestfriend giler2x . selalu bersama . jelly jugak tgok pshbtn dorang ni kuat . !

  


 ni pulak kitorang curi2x snap gmbar kat kedai buku .  ceria sngat ! 
 

 lihat ! betapa gemuk nya aQ oh dunia !!!

rindu dia :(

hah . makan dan belanja ! kami lettew !

 
 kami lagi .


haa . ni another geng kami yang tak join outing hari tuh . coz bapak dia sakit , kat KL skrg . hari2x nak kena cuci buah pinggang . hmmm . we'll pray d best of ur father health . oke ?? be strong .  aku sayang kau jugak !

2 comments:

  1. Amboi2x...nampk beno rindunya.hahaa btw ceng cpt blik twau,t kta jenjaln g ya.;-)

    ReplyDelete
  2. eya , t kita jenjalan lagi :)

    ReplyDelete