yang datang meneman

Wednesday 7 November 2012

DIA ..

masa itu emas .

betul bukan ? masa itu di ibaratkan EMAS . sangat berharga . mungkin masa yang kita ada cuma di situ saja . tak mungkin dapat di ulang kembali . apabila ia berlalu , semua nya akan menjadi kenangan semata.

DIA . banyak yang telah aku kongsikan bersama nya . cuti yang hanya beberapa hari sahaja kami gunakan dengan sebaiknya . aku merasa kehilangan . kosong rasa jiwa . tapi aku mengerti , ini bukan nya pengakhiran buat ku . ini juga bukan pengakhiran buatnya . aku faham , aku mengerti . 

hmm . 2 bulan terasa lama . apa lagi 3 tahun bukan ? aku faham . aku mengerti .

*senyum tenang*

beberapa hari yang lalu , aku merelakan dia pergi . sungguh , sebak . sedih . seharian airmata yang menemani aku . aku faham ini bukan  kemahuannya . dan bukan ini yang dia harapkan . walaupun baru jumpa untuk beberapa ketika , tapi aku yakin dia turut menghargai . 

sungguh . aku merindui . ingin melihat dia di hadapan mata . makan , minum , senyum segala . aku mahu ! aku ingin ! tapiiiiiiii ? mampu kah ? boleh ka ?

sabarrr . itu pasti . tidak mungkin masa itu berulang lagi . semua menjadi kenangan dalam sudut ingatan jiwa . aku mengerti . 

pesanan mu selalu ku ingati . senyum mu aku amati . sungguh . rindu bertandang lagi . airmata mengalir lagi . aku cuba kuat untuk mu . juga buat diri ku . 

aku sayanggggggg :')



No comments:

Post a Comment